PARKER STORE®

To międzynarodowa sieć sprze­daży produktów i usług dla prze­mysłu związanych z technologią napędów i sterowań.

Oferta zawiera ponad milion produktów i ponad 50 usług, które wiążą się z takimi obszarami jak pro­je­kto­wa­nie, montaż, naprawy, dia­gno­styka, przeglądy oraz przy­go­to­wanie dokumentacji technicznej.

Dlaczego Parker?

Nasz slogan reklamowy NAJWIĘKSZA NA ŚWIECIE oferta produktów, paleta usług i sieć sprzedaży, nie brzmi skromnie, ale zapewniam że oddaje stan rzeczy. Rozmach oferty produktów i usług oraz wielkość sieci sprzedaży potwierdza go w całej rozciągłości.

Produkty marki PARKER to synonim najwyższej jakości wykonania, projektowane
i produkowane po to, aby redukować koszty użytkowania, podnosić wydajność oraz komfort
i bezpieczeństwo pracy. Nie tylko ciągle podnoszą standardy techniczne, ale wyznaczają nowe trendy.

Ponad 1.000.000 PRODUKTÓW stanowi ofertę, co pozwala integrować kompletne układy.
Jej powiększanie jest nie tylko wynikiem prac naukowców, ale również strategicznych akwizycji.
W ostatnich latach przejęliśmy wiele tuz świata techniki takich jak: Rectus®, Tema®, Legris®, Origa®, Domnick Hunter®, Denison® czy Calzoni®.

Ponad 50 USŁUG TECHNICZNYCH uzupełnia ofertę produktową ponieważ nie ograniczamy się jedynie do sprzedaży, lecz kompletnego rozwiązywania problemów technicznych. Oferujemy usługi począwszy od fazy projektowania, poprzez montaż, diagnostykę, na serwisie kończąc.

Ponad 80 TEMATÓW SZKOLEŃ które są najnowszym dopełnieniem naszej oferty. Klienci sieci ParkerStore® mają do dyspozycji szkolenia dla początkujących i zaawansowanych.

33 punkty PARKER STORE® stanowi trzon sieci dystrybucji, co sprawia że jesteśmy blisko. Współpracujący z nami partnerzy szeregują się spośród najlepiej przygotowanych do tego zadania firm w Polsce. Każdy z nich dysponuje odpowiednią wiedzą i zapleczem technicznym. Na świecie działa ponad 13.000 punktów dystrybucyjnych, z czego ponad 2.600 w ramach prestiżowej sieci ParkerStore®.

16 jednostek HOSE DOCTOR® czyli mobilnego pogotowia technicznego, to usługi wykonywane na miejscu u klienta przez 24h na dobę i 365 dni w roku! Dzięki niemu można eliminować kosztowne przestoje w produkcji. Zadania wykonuje wysoko wykwalifikowana kadra Inżynierów Serwisu, cały czas podnosząca swoje kwalifikacje. Na całym świecie działa niemal 1.000 takich jednostek.


PARKER KONTENER to kompletnie wyposażony warsztat techniczny, który dostarczamy w każde miejsce. Polecamy go tam, gdzie praca odbywa się na dwie bądź trzy zmiany, a dostępność produktów i usługo w okolicy jest ograniczona. Dzięki temu, warsztat jest pod ręką za każdym razem i wszędzie, gdzie potrzebujesz.

PARKER ON-LINE to dostęp przez internet do sprawdzania cen, dostępności, składania zamówień, zamawiania materiałów informacyjnych i wizyt Inżynierów Sprzedaży. Od tej chwili masz stały dostęp do Parkera i jego oferty nie tylko z komputera i tableta, ale również z telefonu komórkowego!



Oferujemy coś więcej niż produkt, znacznie więcej niż wsparcie i dużo więcej niż obecność!
Zapoznaj się z materiałem i wstąp do punków ParkerStore®.




Tadeusz Krawczyk
Dyrektor Generalny
Parker Hannifin Sales Poland

Parker Hannifin na świecie

Parker Hannifin jest obecny na rynku od niemal 100 lat!
Ze sprzedażą przekraczającą 13 mld $ jest wiodącym na świecie, zdywersyfikowanym producentem i dostawcą technologii oraz systemów napędowych i sterowań dla szerokiej gamy rynków: mobilnego, przemysłowego, morskiego, wojskowego czy lotniczego i kosmicznego. Oferuje ponad 1.000.000 produktów. Zatrudnia ponad 60.000 pracowników w 48 państwach, a produkty wytwarza w 316 własnych fabrykach. Od 52 lat wypłaca dywidendy akcjonariuszom, plasując się na liście pięciu najdłużej biegnących i zyskownych indeksów S&P 500. Obsługa klientów realizowana jest poprzez 13.000 punktów handlowych z czego ponad 2.600 w ramach prestiżowej sieci ParkerStore® oraz ponad 1.000 jednostek mobilnego pogotowia technicznego Hose Doctor®.

Parker Hannifin w Polsce

Obecny od 20 lat, dostarcza technologie poprzez sieć 33 punktów ParkerStore® oraz 16 jednostek mobilnego pogotowia technicznego Hose Doctor®. Ofertę uzupełnia paleta ponad 50 usług technicznych i ponad 80 tematów szkoleń. Obsłudze klientów dedykowane są dwa dedykowane działy: doradztwa technicznego i obsługi klienta, gdzie wysoko wykwalifikowana kadra inżynierska dostępna jest przez otwartą info linię. Parker Hannifin jest laureatem programu gospodarczo – konsumenckiego „Solidna Firma”, promującego etyczne działania na polu biznesu. Od wielu lat jesteśmy nagradzani za solidne i uczciwe funkcjonowanie na rynku.